I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Saturday, May 15, 2010

~~ TiMbUL BaK TeNgGeLaM ~~



hmm...arini hati ku sngt lah geram...sbb excited nak jumper orgTUA tp leh plak ibarat "TIMBUL BAK TENGGELAM" kan...sabor jela aku...


al kisahnyer begini...orgTUA 2 blk malaysia kan..n siap trun epoh n sempat pusing2 kawasan umah aku kan...tp aku x tau pun kan... xpela coz aku tau lps dier dah tawaf kawasan rumah ku...then, my sweet penasihat merangkap reporter ku bgtau itu orgTUA mau jumpe aku di depan mph kul 2.30 ptng...very excited la kan mau ketemu itu org...^_^


kul 11.30 aku p kenduri tunang my frend..k.wan..ok la kan..sempat nak p mph..tgu la majlis tunang..tp lmbt plak abis nyer kan...lmbt benor rombongan nyer nak dtng...smpai 2.10 bru aku btolak pulang...smpai umah 2.30..ngan bju kurung nyer trus p jj...mmg x sempat lngsung nak salin bju...


smpai jj leh plak kan parking cm hampeh..last2 aku nyelit jer kete 2..mmpus la kan..nasib kete kecik...huhuhu...kelam kabut la trus p mph...tgu punyer tgu...leh x timbul itu org...tp my reporter kasi tau itu orgTUA nmpak aku...tp hampehnyer..aku x prasan dier..siap lalu depan aku lagi...sabor jela...my reporter kater tinggi..jenuh la aku terjingket2 tgk spe yg tinggi..pak arab ader la...haishhh...cm ner la aku leh x prasan dier lalu depan aku...dh cm org gila aku dok kat mph 2 terpandang2 kiri kanan..sabor jela...ngan buang tebiat pkai bju kurung lgi..tp x dpt gak jumper...hmm..dh la x bpe nak cam muke nyer...bpe kali jer gk muke nyer..2 pun dlm gambo yg berbagai versi...sabo2!!

akhirnya...dia pulang kl tnpa berdepan dgn aku...x bertegur spe pun ngan aku...kot dier nak wat2 ngorat2 aku bg salam ker aper ker...leh la nak cam ckit kan..ni langsung...usha dr jauh jer..hmm...last2 mmg x nmpak lngsung trus dier...seday nyer rse...lps ni ntah bla la dpt jumper dier lgi...seday sngt2!!! 

k la...dh nak cool down...mau pujuk ati...nnt coret2 lgi..  daaa~~

* nila bju aku pkai tdi..kelam kabut terkejar2 lgi..x sempat nak salin..sabo jela... hmm..



....by hanafiza

No comments:

Post a Comment