I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Wednesday, October 6, 2010

~~ RaYa...rAyA...RaYa...2010~~

mr.MaFiA...view my blog today..n i realize...rse mcm dh jarang2 jer tulis blog skrg nih...nper yer?? hmmm...kne rjin2 tulis...coz ni la kenangan di kala tua2 nnt...bila dah tua bce blk blog nih..msti akan tersenyum n gelak bagai...memories kowtt...hehehhe...arini nak ckp psl raya plak...

dh nak abis syawal bru nak coret2 psl raya...raya aidilfitri 2010...pling bermakne kowtt...sbb dpt raya sakan...wlaupun ader perkara2 yg mengecewakan..but its ok..itu la lumrah kehidupan kan...hidup xkan colourful tnpa ujian dri YANG MAHA ESA kan...trima dgn ati terbuka...but raya taun nih mmg la...best gile...bnyk jemputan open house..bukan stakat ujung minggu jer..weekdays pun bersepah2 ngajak p open house..maklum la...b4 nih raya jer kne blk u awl..so raya x puas la..tp taun nih puas sngt2 la..x terungkap dek puas nyer..muahahha...

wlaupun raya ke-4 dh kne ngaja...al maklumla..sek puaka kan...xnak bg amukan puaka berlaku..ikuti jela ape yg diminta...janji blk sek leh jer g open house...mkn free sje pun raya2 nih...hehehe...best2!! sngt best!!!!  :)

smoga taun dpn pun dpt raya sakan mcm taun nih!! hehehehe... ^_^

* big family...hjh. teh yah the leader...hehe ^_^

* ank2 dara cucu teh yah... ^_^

* thanks to k.farha...bg bju nih kat i..raya kedua i dh pkai dh..heheh

* sweet hepi family... ^_^

* beraya di rumah aziemah..mmbr smkasas...

* open house umah c'ra...mmbr sjkt...

* home sweet home...thanks 4 coming my frend..mmbr2 sek rndah..

* open house umah mior...mmbr iena..

* open house umah k.atie...siap pakej mekup dri mr.BUD gitu...hehehe...mmbr sjkt..

* beraya di rumah kamarul..merangkap ari tunang kakaknyer..nurul diyanah...mmbr smkasas..

* beraya di rumah jamil...mmbr smkasas...

* beraya di rumah cikgu jumilah...cikgu smkasas...

* open house di home sweet home...c'ra n her sister..

* syafiqah bersama abg nyer berdarah manis...hehe

* mmbr sarjana...

* mmbr smkasas...sue..yana..dek..



....by hanafiza

No comments:

Post a Comment