I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Thursday, June 10, 2010

My KaZeN's FrEnDs's WeDdiNg...


hehhehe...bru skrg nak update kan....pdahal wedding 2 brape ari berlalu....hehehhe...besala...suda mls nak menaip2 kan...wedding kwan kazen i nih org jerantut pahang....kak atip namer nyer...dgn namer glamour nyer...atipah...madam atipah suda...huuhuh...

ari jumaat selepas pulang dr sek...pda 4 jun 2010....kelam kabut kemas brng...2 la dier...bukan nak kemas ari kamis kan..sbb ari kamis p layan lagenda budak setan...ni la sbb nyer..tp xper...sbb smpat juga di kemas aper2 yg ptut...hehhe...

stelah pelbagai bnde di settle kan...kul 4.30 bru msuk tol...besala my kazen...mcm2 hal perlu dibuat...hehehhe...kami trus ke jerantut...n 4 the first time i smpai jerantut u...sngt kagum....n pling terkejut...aku jumper smka tengku hajjah ampuan afzan....wahhh...suda lamer nak tau sek ni dimana...coz dlu mse kat sek..ader sorg junior nih tkar sek dr smka 2 tukar ker smka aku...n budak 2 dak cameron...so mcm plek la...nper nak tkar ke perak kan...so mmg ptt la dier tkar ke perak...coz mmg lgi dekat sek aku 2 berbanding sek dier yg di jerantut itu...hehhe...agk cntik juga sek 2...berbnding smka sultan azlan shah...sek ku yg tercinta yg agk old school gitu...hehehhe...

kenduri di jerantut..besa la...knduri di kmpung...n yg aku terkejut...mayb style org sne kot....lauk daging sje smpai 3 jenis...aym just aym goreng...org sne suke mkn daging kot....tp x kesah la...sbb aku plng suke smbal ikan bilis kering dier...sodap....2 kali mkn kot...kul 12 n 3.30 ptng...huuhuh....mcm umah sndiri plak kan...tp its ok la kan...mnyelamatkan drpd mmbazir...hehhehe...

then ari ahd plak kenduri di selayang..di dewan blakang brem mall...yg ni kenduri ala grand ckit la...n suke bju pengantin...putih suci murni gitu...hehehhe...after sanding pengantin berposing sakan di putrajaya...n mmg aku terkinja2 la nak p kan..tmpat aku bermandi peluh mmbusukkan diri...nak menitik air mata smpai sne...lepak2 kan tmpat game...kat pullman....lamer gile x p sne....sronok x terhingga la....slalu p sne tok game...kali ni p sne melawa plak kan....wearing kurung lgi...hehehhe....view yg sngt cntik di situ..just club tasek putrajaya jer x sempat nak p....

aku n kazen ku tdo di rumah makcik kami di kajang....then, esk nyer plak my kazen n i p lepak ikea...4 the first time aku mkn meat ball kat situ...stelah 2 kali g sne..kali ke 3 bru dpt mkn itu meat ball...mmg puas ati...sodap gle!!! huuhuhuh....thnks 2 my kazen....telah memecahkan rekod ku utk mkn meat ball....hehehhe~~

k la...itu sje....nnt i mrepek mraban lgi yer...hehhehe~ ^_~

* knduri di rumah madam atipah...di jerantut pahang... ^_^


....by hanafiza


No comments:

Post a Comment