I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Tuesday, June 8, 2010

~~ StOrY Of tRiPpLe....F ~~



tripple F... (FAR**) ... (FARI**) ... (FI**) ....F yg sngt bermakna dlm idupku...yg terlalu bnyk isi tersirat dlm tripple F ini....mmg kenangan yg x kan dpt ku lupekan...smpai bila2...terlalu bnyk mengajar aku erti kehidupan....yg selalu menampak betapa NAIVE nyer diriku ini...aku sngt2 bersyukur kerana mengenali insan2 berpangkalkan huruf F....i luv u all so much!!!!

hmm...terlalu bnyk pahit manisku bersama insan2 F ini....insan2 yg mematangkan diri ku...yg mengajar ku serba sedikit erti kehidupan...yg membuatkan aku lebih mengenali diriku ini...yg sentiasa membawa ku memajukan diriku..yg penuh dgn nasihat dan dorongan...yg sentiasa full of surprise...yg very2 sweet manusia yg penah aku kenali...hmm...mcm2 la..sumenyer pahit dn manis dpt ku rse bersama mereka....

tp segala nya ibarat terhenti di tengah jalan...yg manis pahitnya hanya seketika..ibarat tuhan mmberikan aku tempoh yg indah dlm idupku utk merasainyer supaya aku matang dlm menghadapi kehidupan ini...YA ALLAH....kuatkan semangat aku nak menempuh segalanya ya Allah...

hmm...beberapa ari masa ku perlukan untuk menengkan ati..utk melupakan segalanya....but still can't....dh p kenduri kawen di jerantut dan juga kl...menyibukkan diri dgn pelbagai aktiviti..tp ttp juga tidak boleh...hmm...ntah la...sedih nyer rse ati...still x dpt lupekan insan F ini....hmm..

the latest...citer yg bruku dengar smlm...x sngke DEARIE FH...smpai ke tempat barang2 terpakai...sedihnyer...ingtkan dpt la ku memilikinyer...ibarat kenangan last la..tp harapan punah juga...ntah la...dlm jangka mse yg singkat terlalu bnyk memori pahit dan manis ku lalui...yang memang x kan ku lupakan...tiada 1 pun bnde yg boleh ku jdikan kenangan kami...hnya perhubungan di alam maya jela mnjadi kenangan pada ku...

hmm....ntah la...dtg dan pergi sekelip mata...manis pahit dalam perhubungan hanya sekelip mata...tuhan memberiku masa yang singkat utk merasai manis nyer perhubungan ini...hopefully....akan bahagia la...hny mendoakan kebahagian dan kesihatan yang baik  sje yg mampu ku lakukan....




SeGaLaNyA MiLiKmU...




...by hanafiza

No comments:

Post a Comment