I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Tuesday, December 29, 2009

picnic with my beloved family.... ^_^

hello everybody....lamer plak rse nyer x tulis blog nih...hehhehe....cbuk ckit...bercmpur dengan mls...hehhhee~~ arini nak tulis psl picnic yg teman n family teman p pd 26 december 2009 di teluk senangin..dekat2 ngan pntai remis kot....ktorg p ari sabtu...hehehe...sje jer p picnic..yela sume cuti...kbetulan pozi pun blk cuti membawa ina pulang bersama...ina??spe ina?? adik aku pun ina jugakkk...uhuhuuh...ina pozi ni ina lain...leh kater my future sis- in- law...hehehhe...hope kekal la smpai jinjang pelamin yer adik2...huhuhu~~

kitorg p pg...siap buat bbq lagi kat sne...gle sedap bbq ayh wat...kaw2 gle...secukup rasa...sodap....hehehhe...n lgi sedikit geram...mse tgh2 mandi2 bnyk nyer binatang tajam dlm air 2...sakit kaki dibuatnyer...mse air psng rumpai air siap ke tepi laut lagi...gatai trus muke aku...dh la pedih...nak prktikal 2....nasib la kulit aku ni kebal kan..tp merah jugak la...huuhuh~~

k la,, xtau nak tulis aper dh...just view d pic k...sweet memories...  ^_^


**gmbr berposing sblm gerak p teluk senangin...sempat lgi 2 kan...kalu bab bergambar sumenyer sempat...heheh~~


**one hepi family...tp di mana ayh???



**anak-anak...mcm tmbh sorg jer ank pak cik jamal ni...hehehe~~



**awekz-aweks.....hohoohoh~~



**my luvly dad...encem kan...heheh~~



**mom n dad...psangan sehati berdansa...ngee~~



**aper yg penting kerjasama... ^_^



**superman return...ngeee~~



**lamer gle x mandi laut...excited terlebih...^_^



**rendam berendam....heheheh~~





**dak 2 ketul yg tkut air....x reti2 nak mandi....huuhuh~~



**ehem2....akak doakan kbahagian korg bersama yea..pozi, jgn suke membuli ok???!!  ^_^

2 comments:

  1. wah2..dh beso2 adik2 ko eh hana..lme btul xjmpe diorg..lg2 si pozi 2..dh de gf pon..cpt btul mse berlalu kn..huhu..kte pon dh smkin tuwe..but maintain..hehe..mish u..

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak wat mcm ner...adik lgi advance dr akak nyer...hahahha~~ hmm...x la tua sngt kan kiter ni...maintain awek muda...muahahha~~

    ReplyDelete