I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Wednesday, December 23, 2009

taiping trip...zoo taiping & taman tasik taiping.... ^_^




salam sume...hehehe...arini ni nak share n tok kenangan mse depan...smlm p taiping (22 december 2009)..p zoo taiping n taman tasik taiping..ahli2 kontinjen adalah suhana sueshad, nadia didie, yana diyanah...n aku sendiri hanafiza....hehehe...kami bertolak pgi...wahh bgun pagi aku tau pg smlm...hoohoho....kami jumper di umah yana...yana p amik didie siap sesat2 lagi...hahahha...kami breakfast kat umah yana...nsi goreng kurang garam..hahhha~~nasib yana goreng telur wat penyedap rase n di tmbh ngan kicap...hehehhe~~

lps kenyang p la kami ker zoo naek si ADU suhana...uhuhuhuh....punyer la xcited kan...lamer gle x p zoo..jakun ler kejap...namer lgi org perak kan...hohohooh~~ tp mmg best la p zoo...yela p ngan kawan2 kan..meriah sngt..bersuke ria...gelak x ingt aper dh...siap mcm2 bunyi kuar sbb sngt gembira jumper ngan binatang dlm 2...yana la terutamanya...siap di reply lgi buat bunyi binatang yg dibuatnyer...n si yana muke murah rzeki 2 kan siap bodek antie kaunter lgi nak dpt kan diskaun tiket....hahahah...jln2 dlm zoo smpai basah ketiak2 n just nasib la ari x panas sngt...huuhuuh...

lps  p zoo p mkan kat doli...mkn kuew teow goreng...first time aku mkn kat c2...rmai nyer org...n org ckp doli femes kat tepeng...tp aku x tau pun...uhuhuuh...kire kuno ketinggalan zaman ler aku ni ek...hehehe...tp kire ok la mknn kat c2...

udah kenyng smbung melapokan diri ke taman tasik plakk....nak naek swan...tp swan 2 org jer...kami ber 4...so naek la sampan...sempat la exercise bina muscle tgn....uhuhuhu...tp mmg sngt sonok sbb first time bersampan...aper yg penting bnyk kali lalu kat tmn tasik 2 dr kecik..ni dah 22 taun nak msuk 23 taun bru mrase nak bermain2 di stu...lps ni nak nek swan plak...al mklum la,...prktikal kat teknik tepeng jer...huhuuhuh~~

dah petang dkt kul 6 kami bertolak pulang...tp sempat lagi sblm blk umah p pekene pizza hut kat luar jj ipoh...huuhuh...yana yg sikuat mkn...sume menu mkn diea ler reka...mkn aper 2 yg bru 2...yg crunch2 2...ntah aper ntah..x ckup dgn large tmbh ngan meat ball plak...tp mmg best la...knyg gle n puas ati....sbb dikira2 sume minyak, tol, sampan, mkn, sume2 la x lebih rm 50...uhuhuhu...jimat2....sonok sngt...mmg best gle....hope lps ni leh g jln2 ngan mmbr n lgi ramai yg leh join...coz mse g ni 4 org jer ...yg laen xder...k la...nnt smbut mrepek lgi....



** zoo taiping,perak



** kaum krabat ku...ostrich..muahahah~~



** nek train pusing2 zoo...



** taman tasik...sumenyer fisrt time dayung sampan...sue muke smangat gle..yana mlantak jer kijenyer...uhuhuh~~  ^_^


                                                                                     

2 comments:

  1. weh...apehal lgu ko mcm radio rosak aje...
    muhahahahahaha...

    huhuhuhu...this the best trip ever...lgi best dri pegi langkawi arie tue...aku rase njoy gler..wlupon xckup corum...kih!3x..ape leh buat..masing2 ade hal..huhuhu...lurve u guys very much..harap2 leh hangout lagi cenggini...

    ReplyDelete
  2. ceh,,,,radio rosak ko kater???laptop ko 2 yg prob!!! huuhuh....2 la len kali leh wat cm ni lgi..plan baik punyer..uhuhuhu... ^_^

    ReplyDelete