I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Tuesday, April 20, 2010

~~ LaSt DaY iN SMT TaiPiNg ~~



hmm...my last day kat SMT TAIPING...mmg best gle smt taiping...mmg kenangan yg xkan ku lupe kan...serius best sekolah ni...cikgu2 sume sporting...murid2 pun sume ok...wlaupun ader yg mls2 tp but still ok la...x la mlawan...but, 2 all my student..

" sy denda pumping ker ketuk ketampi ker siap kan homework luar kls ker...bukan nak wat kmu sume malu ker mrh ker...tp nak buat kmu sume sedar n sentiasa bringat yg sy ni SYG kat kmu sume..mau lihat kmu sume berjaya...dh berjaya jgn lupe daratan plak...ingt cikgu HANA ni smpai bla2 ek...heheheh...tp sronok gak la dpt denda korg sume..yela...bla lgi nak mrase denda org...hahahahah~~ "

kat teknik taiping nih la mcm2 yg aku sempat buat....blaja swimming...sempat la pndai swim smpai minggu last kat situ...hajat ku seumur hidup nak blaja brenang...termakbul jugak akhirnyer...5 kali kls @ 5 hours...terer kan?? wlaupun asyik kne mrh ngan teacher..huhuuh...sory ya teacher mahirah..i lmbt nak pndai swim...but you are a great instructor!!!  ^_^

slain itu,,sempat la jugak aku ni berjamming bersama2 dgn cikgu2 di situ...tp still utang 3 lagu lgi..huuhhu...xper2..ader mse nnt i trun sne lgi langsaikan utang i yer cikgu2 sekalian...sedap x sedap..layan kn jer....wlaupun di kutuk mcm bce sajak...nak wat cm ner..lgu2 nyer rock kapak zaman batu agknyer...x reti teman...huuhuhuh~~  ^_^

kat sekolah ni jugak la aku memantapkan skill mengimpal ku...wlaupun x brape hebat lgi...but its ok la...janji pndai jugak la nak ber welding kan...drpd x reti lngsung...uhuhhuhu...

bnyk lgi la kenangan di SMT TAIPING...selain bersiar bersama2 rakan seperjuangan prktikal bersama...uhhuhu...kenangan2!!!...  ^_^

** kenangan bersama di ujung minggu ...brendam2 di sungai...hehehe..  ^_^



** kem pengawas SMT TAIPING...di batu kurau... 


** b4 gerak ke tempat kem ...



** guru2 pompuan prktikal UTHM di smt taiping...  ^_^



** di bilik jamming...hehhehe...layan..~~  ^_*



** guru2 kimpalan smt taiping...aku sekuntum bunga di dalam bengkel...  ^_^



** my student...4 KFL...you all great!!!



** hehehe....di dalam kls 4 KFL...x bper nak kemas..huh!!



** budak2 nakal...ish2...



** our homework...alhamdulillah...siap juga sume report n buku latihan mengajar...completed!!






** it's me...cikgu nurulHANAjamaludin....@ hanafiza...ngeee~~  ^_^

....by hanafiza

2 comments:

  1. ahhaha...iyo la...dak2 form 4 la..nak ngajo ko x leh...bijak sngt...ahaks!! pulang msia bwk ole2 tok aku ek..mge sihat2 sokmo.. ^_^

    ReplyDelete