I made this widget at MyFlashFetish.com.

BiRd fLy...iN ThE SkY...

Angel of Mine – Monica Music Code
When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of mine I look at you, lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm gonna love you boy you are so fine Angel of Mine How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow You came into my life sent from above When I lost all hope you showed me love I'm checkin' for ya boy you're right on time Angel of Mine Nothing means more to me than what we share No one in this whole world can ever compare Last night the way you moved is still on my mind Angel of Mine What you mean to me you'll never know Deep inside I need to show You came into my life sent from above (Sent from above) When I lost all hope, you showed me love (Boy you showerd me love) I'm checkin' for ya, boy you're right on time (Right on Time) Angel of Mine (Angel of mine) I never knew I could feel each moment As if it were new, Every breath that I take, the love that we make I only share it with you (you, you, you,you) When I first saw you I already knew There was something inside of you Something I thought that I would never find Angel of Mine You came into my life sent from above (Came into my life, yeah yeah yeah) When I lost all hope you showed me love (Boy You showed me love, uh huh) I'm shakin' for ya, boy you're right on time (But boy your right on time) Angel of Mine (Angel of mine, oh mine) How you changed my world you'll never know I'm different now, you helped me grow I look at you lookin' at me Now I know why they say the best things are free I'm checkin' for ya, boy you're right on time Angel of Mine

Tuesday, April 20, 2010

~MaLaM AnUGeRaH PeLaJaR & CaBaRaN RoWinG 1 MaLaYsiA~

hmm...malam anugerah pelajar ( 9 April 2010 )...ari jumaat..my last day prktikal...tp x jdi last day...last day awl sehari coz kne attend malam anugerah pelajar..kelam kabut la ari kamis 8 hb aku menyiapkan sume kije coz ptng 2 my mom n dad dtng amik...itu la my last day di smt taiping...hari terakhir menjadi guru n kini menantikan saat2 di konvo kan!! ahaks!!!...hehehhe...


pgi jumaat 2...trus nek bs ker btu pahat...mlm 2 majlis nyer...hmm...aku tercalon tok olahragawati ngan mahasiswa gemilang...tp xder rezeki nak dpt..hmm...x per la..nak wat mcm ner...bukan rzeki ku...tp kira ok la tercalon...dr x tercalon lngsung..huuhuh...n ingt dpt nek pentas tok skim anugerah pelajar coz menang game b4 nih...tp x nek jugak...sob2!! final year yg x dpt ku naek pentas...xper2...konvo nnt naek juga!! uhuhhu...sabau yer hana...  ^_^


by the way...tahniah kepada pemenang....uthm paddlers (anugerah hep...pasukan sukan terbaik)...olahragawan dan olahragawati from rowing team (zul & step) ...mahasiswa gemilang siswa & siswi also from rowong team (ah beng & siti)...kayak (program rekreasi terbaik)...tahniah kepada semua...yg x berjaya...next time try lgi...  ^_^ 


hmm...esk nyer 10 - 12 april...cabaran rowing 1 malaysia...berlangsung kat square one mall btu pahat...start 4.00 ptng (10.04.2010) smpai 4.30 ptng (12.04.2010)...actually nak catat rekod 48 hours row non stop relay...tp jdi 48 hours n 43 minutes...coz NC lmbt smpai...huuhhu...tp x kesah la...janji record tercatat...


2 all UTHM rowing team..u all mmg great!!! mge masum kali ni pun akan mngekalkan kejuaraan juara keseluruhan laki dan pompuan...all the best!!!  ^_^




** dak2 sengal team rowing uthm..


** bergambar bersama mahasiswa gemilang (siswi)...siti jalilah...


** safwan..me..siti..mak jan...


** pengapit bergmbr dengan pengantin...olahragawan with his gurl...  pengapit pun jdi la...uhuk2!!...^_^


** cabaran rowing 1 malaysia...  tahun 2010...^_^


** staff pegawai sukan uthm...puan farha bersama her husband n her son...danish si masham!! huuhhuhu~~


......by hanafiza

No comments:

Post a Comment